thumbnail

Klachten?

Klacht?

Wij bij Nuvrachtwagen.nl proberen onze uiterste best te doen om iedereen op een zo goed mogelijk manier te helpen. Helaas kan het voorkomen dat jij dat gevoel niet hebt gehad, dan gaan we er samen voor zorgen dat dit wordt opgelost. Aangezien wij de tevredenheid van onze klanten belangrijk vinden hebben wij een klachtenprocedure.

Hoe dien ik mijn klacht in ?

Hieronder hebben we een aantal manieren om je klacht in te dienen lees de vraag en antwoorden door.

U kunt u klachten op verschillende manieren indien bij ons.

Mailen: info@nuvrachtwagen.nl met onderwerp klacht voornaam en achternaam of neem contact op via ons contactenformulier 

Bellen : We zijn bereikbaar van 09:00 uur tot 19:00 uur op werkdagen. Zaterdag van 13:00 tot 17:00 uur.

Appen : Je kunt ons ook natuurlijk appen. Klik op de whatsapp symbool en we staan je graag ter woord.

Brieven: We accepteren de brieven met onderwerp klacht op het volgende adres.

verrijn stuartlaan 22

2288El. Rijswijk

 

Alle klachten zullen binnen 48 uur (op werkdagen) in behandeling worden genomen en binnen 4 weken afgehandeld zijn. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen en brieven die een langere verwerkinstijd vragen worden deze uiterlijk binnen een termijn van 8 weken opgelost.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Bevordering Verkeersveiligheid. Het oordeel van de beroepsinstantie is bindend en eventuele consequenties worden door Nuvrachtwagen.nl zo spoedig mogelijk afgehandeld. Hiervoor kunt ook een beroep doen op de geschillencommissie.nl

Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en niet met derden gedeeld. Uw klacht wordt maximaal voor 1 jaar door ons bewaard en kan worden gebruikt voor interne training.

Contact Formulier
WhatsApp chat