Hoe dien ik een klacht in?

Klacht?

Bij Nuvrachtwagen.nl doen we ons uiterste best om iedereen op een zo goed mogelijke manier te helpen. Helaas kan het voorkomen dat jij dat gevoel niet hebt gehad. Dan gaan we er samen voor zorgen dat dit wordt opgelost. Aangezien wij de tevredenheid van onze klanten belangrijk vinden hebben wij een klachtenprocedure. Vul het formulier hiernaast in. 

Achtergrond blauw

U kunt u klachten op verschillende manieren indien bij ons.

Mailen: info@nuvrachtwagen.nl met onderwerp klacht voornaam en achternaam of neem contact op via ons contactformulier 

Bellen : We zijn bereikbaar van 09:00 uur tot 19:00 uur op werkdagen. Zaterdag van 13:00 tot 17:00 uur.

Appen : Je kunt ons ook natuurlijk appen. Klik op de whatsapp symbool en we staan je graag ter woord.

Brieven: We accepteren de brieven met onderwerp klacht op het volgende adres.

verrijn stuartlaan 22

2288El. Rijswijk

Alle klachten zullen binnen 48 uur (op werkdagen) in behandeling worden genomen en binnen 4 weken afgehandeld zijn. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen dan geven we dit op tijd aan. Brieven die een langere verwerkingstijd vragen, worden uiterlijk binnen een termijn van 8 weken opgelost.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van RHboekhouding. Het oordeel van de Boekhoudkantoor/ Niwo mediator is bindend en eventuele consequenties worden door Nuvrachtwagen.nl zo spoedig mogelijk afgehandeld.

Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en niet met derden gedeeld. Uw klacht wordt maximaal voor 1 jaar door ons bewaard en kan worden gebruikt voor interne training.

Logo NRTO

Wist u dat wij ook NRTO gecertificeerd zijn? Als NRTO lid houden wij ons aan de gedragscode van de NRTO. De beginselen in deze gedragscode zijn:

  1.  Zorgvuldigheidsbeginsel
  2. Rechtszekerheidsbeginsel
  3. Redelijkheidsbeginsel
  4. Betrouwbaarheidsbeginsel
  5. Kenbaarheidsbeginsel

Klik hieronder voor de volledige NRTO gedragscode.

NRTO Gedragscode